Taky občas sníte, jaké by to bylo, kdybyste potkala bohatého prince na bílém koni, který by vám splnil i ta nejtajnější přání? I když už jste z dívčího věku dávno vyrostla, popusťte uzdu fantazii a mějte oči otevřené. Třeba právě na vás čeká jeden z česko slovenských dolarových milionářů.
Jací jsou dolaroví milionáři? Jak žijí, kam investují, co rádi dělají a jaké značky mají spojené s úspěchem? Odpovědi přinesl exkluzivní průzkum českých a slovenských dolarových milionářů, který přinesla "milionářská" banka J&T.
Čeští a slovenští dolaroví milionáři jsou středního věku, v průměru dosahují 47 let v Čechách a 45 let na Slovensku. Investují do sebe a své rodiny či svého podnikání. Jsou hrdými patrioty, které pálí korupce, nedostatek politických lídrů a vize. K budoucnosti Evropské Unie jsou více optimističtí než veřejnost. Nejvíc je potěší dovolená a čas strávený s blízkými. Úspěch mají spojený s Porsche, BMW a Mercedesem. Obdivují Apple a z tuzemských značek mají rádi Škodu, Pilsner Urquell, Budvar či Kofolu.
Svět milionářů je zejména světem mužů, ženy tvoří pouhých 10 %. Dolaroví milionáři jsou nejčastěji majiteli či jednateli firem (60 % v ČR, 71 % v SR) nebo osoby samostatně výdělečně činné (10 % v ČR, 11 % v SR). Jen 14 % respondentů, respektive 10 % na Slovensku, se nachází v roli zaměstnance.
Foto: Pixmac.cz
0 komentáøù